2011.07.20.
18:40

Írta: saran

a Völgy csiga bűvöletében

Pénteken kezdődik a Művészetek Völgye! Mivel édesanyám az egyik szervező falu szülötte, így a kezdetektől figyelemmel kísérem a programokat. A fesztivál jelképe a Völgycsiga, ami most több alkotásra ihletett.

Készítettem két különböző sablont, az egyik klasszikus csiga és kagyló motívum, a másik kicsit stilizáltabb csigavonal, mindkettőt könyvből másoltam. Az egyiket fekete, a másikat natúrszínű lenvászon párnahuzatra festettem, amit korábban varrtam. Felhasználásukkal készült a textil díszítés a párnára.

A másik ötlethez a sablont nagy méretben is elkészí-tettem, és csíkos vászon anyagból kiszabtam, össze-varrtam, majd szivacs törmelékkel kitömtem az elkészült párnát. Eminek nagyon tetszik ahogy tekeredik a csiga :-)

A csíkos anyagból egy egyszerűbb szabás-vonallal steppelt párnát is készí-tettem, így teljes lehet a párna kollekciónk.

 

Szólj hozzá!

Címkék: sablon párna varrás textilfestés

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatkezzel.blog.hu/api/trackback/id/tr443084119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása